Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 19 Sep 2024 11:53:01 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11545 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Muuga tee lõik 3// Viimsi vald, 
Metsakasti küla, Kivisaare// Loomisvälja tee// Metshaldja tee L1// Muuga tee 
L1// L2// L6// L7// Mäealuse// Muuga küla, 11254 Muuga tee// Pihlamarja tee 
L2// Randvere küla, tee (Välisvalgustus) ja soovib teid kaasata eelnõu üle 
vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kaasame ehitusseadustiku § 36 lõike 5 punkti 4 
kohaselt Pihlamarja tee 1a kinnistut valitsema volitatud omaniku 
ehitusteatise menetlusse.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27114418> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister